Prowadzisz własną firmę i potrzebujesz samochodu firmowego? A może chcesz powiększyć swoją flotę? Rozwiązaniem Twojego problemu jest Toyota Fleet. To program sprzedażowy, który dedykowany jest Klientom biznesowym. Poznaj korzyści programu i sprawdź, czemu warto odwiedzić nasz salon w Zabrzu.
.
KONTAKT:
SEBASTIAN KNAPIK
DORADCA DS. SPRZEDAŻY FLOTOWEJ
s.knapik@toyota.zabrze.pl
tel.: 032 276 27 70
tel. kom.: +48 668 444 892
Sprzedaż flotowa samochodów - specjalna oferta flotowa salonu Toyota Ja'Now'An
Szanowni Państwo,
Toyota stworzyła unikalny program sprzedaży i obsługi posprzedażnejToyota Fleet dedykowany Klientom biznesowym. Głównym założeniem programu jest indywidualne podejście oraz dostosowywanie swojej oferty do indywidualnych potrzeb każdego Klienta.
Najważniejszym celem, dla którego tworzymy i wdrażamy nowe produkty jest uzyskanie maksymalnej satysfakcji Klientów. Nasze samochody oprócz niezapomnianych wrażeń z jazdy gwarantują niespotykaną u konkurencji jakość, niezawodność a także jedne z najwyższych wartości rezydualnych.
Niniejsza oferta zawiera szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia, cen specjalnych oraz terminów realizacji zamówienia wybranych samochodów marki Toyota. Opieka serwisowa Państwa parku samochodowego będzie realizowana z najwyższą dbałością w ramach programów Toyota Service Professional.
We wszystkich kwestiach związanych z naszą ewentualną współpracą jestem do Państwa dyspozycji.
Pozostaję z poważaniem
Andrzej Nowakowski
Prezes Toyota Ja'Now'An
Niezmiernie miło nam poinformować, że w corocznym konkursie na najlepsze produkty flotowe Fleet Awards Polska, organizowanym przez Fleet Management Institute, samochody Toyoty odniosły zwycięstwo w aż czterech kategoriach, zdobywając w ten sposób tytuły Samochodu Flotowego Roku 2010. Tym prestiżowym tytułem nagrodzone zostały tym razem Toyota Yaris, Toyota IQ, Toyota Verso i Toyota Hilux. Łącznie w organizowanych od kilku lat corocznych edycjach tego konkursu Toyota zdobyła aż 19 tytułów Samochodu Flotowego Roku.
Każde zwycięstwo w plebiscycie Fleet Awards to ogromny sukces, ponieważ jego jurorami są profesjonaliści, których praca polega na wyborze auta do firmy i codziennym zarządzaniu parkami samochodowymi firm. Są to ludzie, których zadaniem jest minimalizacja kosztów związanych z eksploatacją floty samochodów, maksymalizacją jej mobilności I bezpieczeństwa użytkowników – ich opinia jest więc najbardziej miarodajna ze wszystkich możliwych. Odczuwamy dumę, że samochody Toyoty uzyskały do tej pory już 19 tytułów Samochodu Flotowego Roku. Traktujemy te nagrody jako wyraz zaufania i uznania dla naszej marki oraz dowód sprawności sieci sprzedaży i jakości usług serwisowych. Serdecznie dziękujemy wszystkim jurorom za udział w głosowaniu.
Zespół Flotowy Toyota Motor Poland
Toyota przykłada w swej działalności szczególną wagę do klienta binzesowego, o czym świadczy Toyota Fleet - program troski o klienta i profesjonalnej pomocy certyfikowanych doradców flotowych. Nowe logo Toyota Fleet symbolizuje otaczające Klienta dłonie, kojarzy się z troską o Jego dobro i satysfakcję.
W ramach Toyota Fleet działają w naszej sieci cztery programy, dzięki którym nasi klienci mogą odnosić wymierne korzyści:
Toyota Fleet – 4 filary
-Toyota Service Professional
-Toyota Easy Management
-Toyota CorpoCars Management
-Toyota Driving Academy
Toyota Service Professional – zestaw dogodnych standardów obsługi serwisowej dla firm.
W ramach Toyota Service Professional, w celu ograniczenia kosztów serwisowania i czasów przestojów samochodów, opracowane zostały nowe, krótsze czasy przeglądów m. in. poprzez dostosowanie zakresu wykonywanych operacji do flotowej specyfiki eksploatacji samochodów i potrzeb Klientów szukających możliwości redukcji kosztów.
Toyota Service Professional oferuje ujednolicone na terenie całego kraju standardowe koszty serwisowania, co zdecydowanie ułatwia ich kontrolę i oszczędza czas poświęcany na administrację floty.
Toyota Easy Management - to bezpłatny program administracji floty.
To współpraca z jednym, wybranym dealerem, który razem z Klientem tworzyć będzie zespół administracji jego flotą (TEAM – ang. zespół). W ramach TEAM, dealer w imieniu Klienta kontaktuje się z innymi stacjami na terenie kraju. TEAM to troska o samochody i koszty floty Klienta, to kontrola zasadności wykonywania czynności i poprawności ich wyceny, to autoryzacja napraw. Toyota Easy Management to także jedna zbiorcza faktura w miesiącu za wykonane usługi.
Toyota CorpoCars Management – program pełnego najmu i zarządzania flotą, obecnie obsługujący ponad 12 tysięcy pojazdów.
TCCM to pełna obsługa Klienta, w ramach której może On całkowicie zlecić nam finansowanie i zarządzanie samochodami w zamian za stałą miesięczną opłatę gwarantowaną przez okres wynajmu/leasingu pojazdów. Toyota CorpoCars Management, to eliminacja ryzyka nieprzewidzianych kosztów, to łatwość budżetowania. To serwis wyłącznie w ASO Toyota, a wiec usługa na najwyższym poziomie, a dzięki bezpośredniej obsłudze, usługa w rozsądnej cenie.
Toyota Akademia Jazdy – Akademia jazdy promująca bezpieczne zachowanie na drodze.
To Akademia, w której otwieramy kierowcom wyobraźnię. Nie uczymy jazdy sportowej, nie uczymy pokonywania zakrętów w poślizgu, czy też obrotów samochodem z wykorzystaniem hamulca ręcznego. W Akademii uczymy kierowców, pracowników firm, użytkowników samochodów służbowych przede wszystkim pokory do własnych umiejętności.
Zapraszamy na: http://www.toyotaakademiajazdy.pl/
Gwarancja – Wszystkie samochody marki Toyota są objęte 3 letnim okresem gwarancji (z limitem przebiegu do 100.000 km).
Dodatkowo Toyota udziela 12-letniej rozszerzonej gwarancji na korozję perforacyjną nadwozia oraz całodobową bezpłatną opiekę pomocy drogowej w ramach programu Toyota Eurocare w całej Europie przez 3 lata od daty zakupu nowego samochodu.
Toyota Eurocare - to trzyletni program pomocy drogowej, który działa w całej Europie.
Usługa zapewnia pokrycie kosztów związanych z nieprzewidzianą sytuacją podczas podróży, oferując każdego dnia w roku przez 24 godziny na dobę praktyczną pomoc i poradę ekspertów w przypadku awarii samochodu lub choroby użytkownika.
Toyota Express Service – program ten został przygotowany z myślą o Klientach biznesowych oczekujących błyskawicznej obsługi serwisowej.
Jest dużym udogodnieniem dla wszystkich, którzy cenią swój czas oraz przywiązują wagę do najwyższych standardów i jakości. Dzięki temu programowi formalności związane z ofertą: auta flotowe sprzedaż, nie zajmuje wiele czasu.
Nie powinniśmy i nie będziemy tańsi od konkurencji, bo przemawiają za nami argumenty pozacenowe, takie jak prestiż, niezawodność, innowacyjność, wysokie wartości rezydualne.
Bezawaryjność Toyoty
Segment A
Pozycja w segmencie |
Model |
Usterkowość |
1 |
Toyota Aygo |
3.9% |
2 |
Peugeot 107 |
4.1% |
3 |
Smart Fortwo |
4.1% |
4 |
Citroen C1 |
5.1% |
5 |
VW Fox |
5.4% |
Segment D
Pozycja w segmencie |
Model |
Usterkowość |
1 |
Toyota Avensis |
3.2% |
2 |
Mazda 6 |
3.2% |
3 |
Audi A4 |
3.5% |
4 |
BMW Seria 3 |
3.8% |
5 |
Volvo S40/V50 |
3.9% |
Segment SUV
Pozycja w segmencie |
Model |
Usterkowość |
1 |
Toyota RAV4 |
2.9% |
2 |
Subaru Forester |
2.9% |
3 |
Suzuki Grand Vitara |
4.0% |
4 |
BMW X3 |
4.3% |
5 |
Honda CR-V |
4.4% |
źródło: raport TUV 2010