.

Usługi łączności
Toyota Connected Car

Życie zaczyna się od połączenia

Niezależnie od tego, czy przebywasz w samochodzie, czy poza nim, możesz sprawować pełną kontrolę nad swoją Toyotą dzięki nowemu pakietowi usług łączności Toyota Connected Car dostępnych za pośrednictwem aplikacji MyT Toyota na smartfona oraz w systemie MyT Multimedia na wyświetlaczu systemu multimedialnego. Usługi te zwiększają bezpieczeństwo jazdy i przyjemność z prowadzenia samochodu.

Aplikacja MyT

Kontroluj swoją Toyotę za pomocą smartfona


Aplikacja MyT na smartfona umożliwia Ci zdalne komunikowanie się z samochodem. Możesz zaplanować trasy podróży w domowym zaciszu, zlokalizować miejsce postoju samochodu, przeanalizować swój styl jazdy i go zoptymalizować, a także otrzymywać powiadomienia o terminach przeglądów.
/
Wyślij do auta

Prosty sposób na zaplanowanie podróży.
Za pomocą tej funkcji zaplanujesz podróż, siedząc wygodnie w fotelu. Dzięki aplikacji Toyota MyT możesz wysłać współrzędne miejsca docelowego bezpośrednio do systemu nawigacji w Twojej Toyocie.

/
Z Toyoty do celu

Zawsze bez problemu dotrzesz do celu.
Usługa przesyła na Twój telefon dane z samochodowego systemu nawigacji i prowadzi Cię do celu, gdy ostatni fragment trasy musisz przebyć pieszo.

/
Mój styl jazdy i Przewodnik Jazdy Hybrydowej

Oszczędzaj czas i pieniądze.
Sprawdź interesujące informacje dotyczące Twojego stylu jazdy, takie jak prędkość, przyśpieszenie czy pokonany dystans. Jeżeli jeździsz samochodem hybrydowym, aplikacja podpowie Ci, jak robić to efektywniej i zmniejszyć zużycie paliwa.

/
Przypomnienia o przeglądach

Nie musisz pamiętać o terminie przeglądu.
System analizuje rzeczywisty przebieg auta i na tej podstawie wysyła powiadomienie o zbliżającym się przeglądzie. Teraz już nigdy nie przegapisz kolejnego terminu.

 

W zależności od posiadanego urządzenia aplikację MyT możesz pobrać z Google Play lub Apple App Store.

MyT Multimedia

Intuicyjny system nawigacji i rozrywki


System MyT Multimedia poinformuje o aktualnej sytuacji na wybranej trasie, lokalizacji fotoradarów, prognozie pogody i interesujących punktach (POI). MyT Multimedia w Twojej Toyocie obsługuje również funkcje Apple CarPlay i Android Auto, które umożliwiają integrację z odtwarzaczem muzycznym i innymi aplikacjami zainstalowanymi w Twoim smartfonie.
 
Bieżące informacje o sytuacji w ruchu drogowym

Planowanie trasy na podstawie bieżących informacji o ruchu drogowym.
Przez cały czas podróży do miejsca docelowego otrzymujesz aktualne informacje o sytuacji na drodze. Pokładowy system nawigacji uwzględnia napływające informacje o zdarzeniach i proponuje alternatywne trasy dopasowane do Twoich preferencji.  

Punkty POI
Punkty POI

Szybsze wyszukiwanie interesujących miejsc przy trasie.
Dzięki wyszukiwarce wykorzystującej dane Google zawsze masz dostęp do aktualnych informacji o miejscach w sąsiedztwie pokonywanej trasy, które mogą Cię zainteresować.  

Aplikacja MyT
Ostrzeżenia przed fotoradarami

Zobacz, gdzie są fotoradary.
Dzięki naszej technologii „Coyotes and Cyclops” zawczasu się dowiesz, że zbliżasz się do fotoradaru. Dodatkowo sam możesz wspierać społeczność, zgłaszając fotoradary, które jeszcze nie figurują w systemie.  

Aplikacja MyT
Stacje paliw

Tankowanie nigdy nie było prostsze.
Znajduj stacje paliw zgodnie z własnymi preferencjami, sortuj wyniki po cenie lub marce, z której zwykle korzystasz. Możesz wyznaczyć punkty tankowania po drodze, najbliżej miejsca docelowego lub tego, w którym obecnie się znajdujesz.  

Aplikacja MyT
Google Street View

Wiedz, czego szukasz.
Dzięki usłudze Google Street View cel podróży zobaczysz w widoku 360, dzięki czemu łatwiej odnajdziesz miejsce przeznaczenia.  

Aplikacja MyT
Parking

Oszczędź czas na szukaniu miejsc parkingowych.
Przeszukuj dostępne parkingi, sortując wyniki po cenie, usługodawcy lub odległości od Twojej obecnej lokalizacji.  

Aplikacja MyT
Pogoda

Bądź przygotowany na każde warunki jazdy.
Sprawdź, jaka pogoda zastanie Cię, gdy dojedziesz na miejsce. Możesz dodać do ulubionych wiele lokalizacji, by łatwiej przeglądać panujące tam warunki pogodowe.  

Aplikacja MyT
Integracja ze smarfonem

Wsparcie dla Apple CarPlay i Android Auto.
Podłącz smartfon, odtwarzaj muzykę i korzystaj z ulubionych aplikacji za pośrednictwem wyświetlacza w Twoim aucie.  

Często zadawane pytania

Prowadzenie Toyoty jeszcze nigdy nie było tak przyjemne i komfortowe. Usługi łączności Toyota Connected Car sprawiają, że niezależnie od trasy, którą masz pokonać, zawsze będziesz miał pełną kontrolę nad pojazdem.

Technologia nie musi onieśmielać. Przygotowaliśmy odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące aplikacji MyT.

Usługi łączności Toyota Connected Car umożliwiają sprawne komunikowanie się samochodu ze światem zewnętrznym. Dzięki temu jazda może być wydajniejsza i bardziej inteligentna.

Staraliśmy się, aby obsługa systemu była możliwie najprostsza i intuicyjna. Jeżeli masz pytania lub wątpliwości na temat naszej aplikacji, z przyjemnością na nie odpowiemy.

Usługi łączności Toyota Connected Car (MyT)

Czym są usługi łączności MyT?

Usługi łączności MyT obejmują aplikację MyT i system MyT Multimedia. Każdy pakiet oferuje własny zestaw funkcji, dzięki którym jazda samochodem jest bezpieczniejsza i sprawia więcej radości. Z niektórych rozwiązań można korzystać także poza pojazdem.

Aplikacja MyT umożliwia zdalne komunikowanie się z samochodem. Użytkownik może zaplanować trasę podróży, zlokalizować zaparkowany samochód, sprawdzić, kiedy należy zgłosić się do serwisu na przegląd. Funkcja treningu jazdy hybrydą analizuje styl jazdy kierowcy i podpowiada, jak można obniżyć zużycie paliwa, korzystając prawidłowo z napędu hybrydowego.

MyT Multimedia może współpracować ze smartfonem działającym pod kontrolą systemów iOS i Android*. W samochodzie można korzystać z ulubionych aplikacji (w tym Spotify, Whatsapp, Audible, Mapy Google i Waze), sterując nimi poprzez asystenta głosowego Siri lub polecenia OK Google. MyT Multimedia zapewnia także dostęp do wielu przydatnych informacji, w tym aktualnych ostrzeżeń o zagrożeniach w ruchu drogowym czy lokalizacji fotoradarów. Umożliwia też wyszukiwanie interesujących punktów POl na mapach nawigacji. * Dotyczy kompatybilnych modeli.

Dlaczego warto utworzyć konto MyT?

Konto MyT umożliwia zarządzanie systemem multimedialnym oraz otrzymywanie przydatnych informacji o samochodzie poprzez aplikację MyT i portal dla klientów Moja Toyota.

Na czym polega różnica między aplikacją MyT a portalem dla klientów Moja Toyota?

Do logowania w aplikacji MyT i portalu dla klientów Moja Toyota służą te same dane uwierzytelniające.   

Aplikacja MyT umożliwia korzystanie z następujących usług łączności MyT:   

• Znajdź moją Toyotę  
• Wyślij do auta
• Z Toyoty do celu  
• Trening jazdy hybrydą       
• Mój styl jazdy        
• Rezerwacja wizyty w serwisie online
• Przypomnienia o przeglądach
• Historia serwisowa  

Portal dla klientów Moja Toyota dostarcza kierowcy szczegółowych informacji na temat samochodu oraz umożliwia zakup usług i zarządzanie nimi. W portalu dostępne są następujące usługi:

• Historia zakupu samochodu, dane dotyczące własności i śledzenie zamówienia
• Wyślij do auta
• Przypomnienia o przeglądach
• Historia serwisowa
• Rezerwacja wizyty w serwisie online
• Informacje o pojeździe
• Instrukcje obsługi
• Aktualizacje map  
• Zarządzanie ustawieniami profilu

Czy mogę korzystać z usług łączności MyT w innej Toyocie?

Aplikacja MyT jest powiązana z numerem identyfikacyjnym pojazdu (VIN) oraz właścicielem pojazdu, więc tylko Ty będziesz mógł korzystać z usług łączności w danym samochodzie.

Z systemu MyT Multimedia możesz korzystać w innej Toyocie, jeżeli został on aktywowany i dopóki aktywacja ta pozostaje ważna.

Czy członkowie mojej rodziny mogą korzystać z usług łączności MyT?

Z usług łączności w aplikacji MyT może korzystać tylko właściciel samochodu, ale numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) można dodać do wielu kont.

Z systemu MyT Multimedia może korzystać każdy, kto kieruje danym samochodem.

Mam samochód, w którym usługi łączności MyT powinny być dostępne, ale wydaje mi się, że nie zostały one aktywowane. Co powinienem zrobić?

Usługi łączności MyT obejmują aplikację MyT i system MyT Multimedia. Każdy pakiet oferuje własny zestaw funkcji i musi zostać aktywowany osobno.

Jeżeli nie masz pewności, czy usługi łączności w aplikacji MyT zostały aktywowane, wejdź do aplikacji MyT. Kliknij ikonę koła w prawym górnym rogu głównego ekranu. Przejdź do „Ustawień” i kliknij zakładkę „Samochód”. Jeżeli zobaczysz komunikat „Aktywuj usługi łączności”, oznacza to, że usługi nie zostały jeszcze aktywowane. W celu aktywacji usług łączności w aplikacji MyT musisz zgłosić się do dilera.

Jeżeli usługi łączności w aplikacji MyT są włączone, na głównym ekranie aplikacji wyświetlane są szczegóły ostatniej podróży.

W celu aktywacji usług łączności w nawigacji online MyT Multimedia podłącz smartfon do samochodu przez Bluetooth lub WiFi i kliknij zakładkę „Konfiguracja”. Następnie kliknij kolejno zakładki „Online” i „Toyota Online”, a następnie wybierz istniejące konto. Wprowadź swoje dane uwierzytelniające MyT. Wprowadzenie danych spowoduje aktywację 3-letniej bezpłatnej usługi. Termin wygaśnięcia abonamentu MyT Multimedia znajdziesz w portalu dla klientów Moja Toyota.

Jeżeli nie masz jeszcze konta, możesz je od razu utworzyć w samochodzie, wybierając opcję „Nowe konto”.

Jak zmienić hasło do MyT?

Hasło możesz zmienić w aplikacji MyT. Kliknij ikonę koła w prawym górnym rogu głównego ekranu i kliknij menu „Ustawienia”. Wybierz opcję zmiany hasła, a następnie wpisz aktualne i nowe hasło. Potwierdź nowe hasło i zapisz zmiany.

Jeżeli zapomnisz hasła, możesz zażądać nowego na ekranie logowania, wprowadzając swój adres e-mail.

Aplikacja MyT

Jakie platformy obsługuje aplikacja MyT?

Aplikacja MyT działa na urządzeniach z systemami iOS i Android.

Czy usługi łączności MyT są dostępne dla mojego samochodu?

Usługi łączności MyT są dostępne dla następujących modeli Toyoty:

• Nowy RAV4 (produkcja od listopada 2018 r.)
• Nowa Corolla Hatchback i TS Kombi (produkcja od stycznia 2019 r.)
• Nowa Camry (produkcja od stycznia 2019 r.)
• Nowa Toyota C HR (produkcja od października 2019 r.)

Ile kosztują te usługi?

Koszt dostępu do usług łączności MyT przez okres 10 lat jest zawarty w cenie zakupu pojazdu marki Toyota kompatybilnego z usługami łączności MyT.

Czy mogę korzystać z kilku kont w aplikacji MyT?

Nie. Usługi łączności w aplikacji MyT są powiązane z numerem identyfikacyjnym pojazdu (VIN) oraz właścicielem pojazdu. Tylko jedno konto może mieć dostęp do usług łączności.

Jak długo usługi łączności MyT są aktywne?

Usługi łączności w aplikacji MyT będą działać przez 10 lat. Toyota pokrywa koszy danych wykorzystywanych do świadczenia usług łączności przez 10 lat, ale aplikacja MyT będzie działać nawet bez usług łączności.

Czy usługi łączności MyT będą dostępne, jeżeli kupię używaną Toyotę?

Jeżeli kupiłeś używany samochód marki Toyota, który obsługuje usługi łączności w aplikacji MyT, zgłoś się do dilera, aby potwierdzić, że jesteś właścicielem pojazdu. Będziesz mógł wówczas aktywować usługi łączności w aplikacji MyT.

Gdzie znajdę informację o wersji aplikacji MyT zainstalowanej w moim telefonie?

Sprawdzanie numeru wersji aplikacji:

       iPhone: otwórz „Ustawienia”, a następnie przejdź do „Ogólne” i „Użycie”. W sekcji „Pamięć” wybierz aplikację MyT, aby wyświetlić numer jej wersji.

      Android: otwórz „Ustawienia” i wybierz zakładkę „Aplikacje i powiadomienia”. Przejdź do listy aplikacji zainstalowanych na urządzeniu. Na liście aplikacji wybierz aplikację MyT, aby wyświetlić numer jej wersji.

Sugerujemy włączenie automatycznych aktualizacji dla aplikacji MyT. Ciągle wprowadzamy w niej nowe funkcje.

Jak pobrać aplikację MyT?

Wyszukaj „Aplikacja Toyota MyT” w iOS App Store lub Google Play. Następnie pobierz aplikację, która jest bezpłatna.

Jak utworzyć konto?

Konto możesz utworzyć bezpośrednio w aplikacji MyT, podając żądane dane osobowe.

Następnie musisz aktywować konto, klikając na link podesłany w wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację. Ponadto, abyś mógł korzystać z usług łączności, diler musi zarejestrować Cię jako właściciela samochodu.

Jak aktywować usługi łączności w aplikacji MyT dla mojego samochodu?

Kliknij ikonę koła w prawym górnym rogu ekranu głównego. Przejdź do „Ustawień” i kliknij zakładkę „Samochód”.
Kliknij „Aktywuj usługi łączności”.

•Jeżeli otrzymasz komunikat „Łączenie”, będziesz mógł korzystać z usług łączności po dwóch podróżach samochodem z prędkością powyżej 10 km/h.
• Jeżeli otrzymasz komunikat „Skontaktuj się z dilerem Toyoty, który pomoże Ci dokończyć procedurę”, będziesz musiał zgłosić się do dilera w celu weryfikacji danych właściciela samochodu.
Więcej informacji znajdziesz w naszej instrukcji (link do: Jak aktywować usługi łączności w aplikacji MyT).

Dlaczego w aplikacji MyT wyświetla się komunikat „Zgłoś się do dilera”?

Jeżeli przy próbie aktywacji usług łączności MyT w aplikacji MyT otrzymujesz komunikat „Zgłoś się do dilera”, oznacza to, że na etapie składania zamówienia Twój adres e-mail nie został skonfigurowany jako adres e-mail właściciela samochodu. Będziesz musiał zgłosić się do dilera w celu potwierdzenia danych właściciela pojazdu.

Aplikacja MyT informuje mnie, że powinienem poczekać na aktywację, mimo że zaakceptowałem wszystkie postanowienia dotyczące ochrony danych. Co to oznacza?

W celu zakończenia aktywacji musisz odbyć 2 podróże samochodem z prędkością powyżej 10 km/h. Następnie usługi łączności w aplikacji MyT zostaną aktywowane i będą widoczne w aplikacji.

Kiedy mogę korzystać z usług łączności w aplikacji MyT?

W każdej chwili. Z chwilą wyłączenia silnika dane dotyczące samochodu są przesyłane do aplikacji. Dane dotyczące ostatniej podróży będziesz mógł wyświetlić po wyłączeniu silnika. Do przesłania danych wymagany jest zasięg sieci komórkowej pozwalający na transmisję danych, więc funkcja ta może nie działać w garażach podziemnych.

W aplikacji MyT nie widzę danych wszystkich moich podróży. Gdzie mogę je znaleźć?

Otwórz pulpit „Usługi” i wybierz „Analiza stylu jazdy”. Wybierz zakładkę „Wszystkie podróże”, aby zobaczyć dane poprzednich podróży, a następnie kliknij jedną z podróży, aby uzyskać dostęp do analizy stylu jazdy. Dane ostatniej podróży znajdziesz także na pulpicie głównym.

Funkcja „Wyślij do auta” nie działa. Współrzędne celu podróży nie są przesyłane do systemu nawigacji. Jak skonfigurować tę funkcję?

Wprowadź swoje dane uwierzytelniające MyT w systemie multimedialnym samochodu. Następnie powiąż system multimedialny z numerem identyfikacyjnym pojazdu (VIN). Uruchom Bluetooth, aby połączyć samochód z internetem. Teraz funkcja „Wyślij do auta” powinna działać. Więcej informacji znajdziesz w naszej instrukcji obsługi.

Mój samochód nie jest wyposażony w system nawigacji. Czy mimo to mogę korzystać z funkcji „Wyślij do auta”?

Funkcja „Wyślij do auta” wymaga zainstalowania systemu nawigacji.

Jak działa funkcja „Z Toyoty do celu”?

Funkcja „Z Toyoty do celu” jest dostępna na ekranie głównym aplikacji MyT. Funkcja jest dostępna w pokładowej nawigacji, jeżeli zaparkowałeś w innym miejscu niż docelowy punkt podróży.

Więcej informacji znajdziesz w naszej instrukcji obsługi.

Jak działa tryb prywatności?

Tryb prywatności jest dostępny na stronie „Ustawienia” w aplikacji MyT. Możesz go włączać i wyłączać samodzielnie. W trybie prywatności lokalizator GPS jest wyłączony i nie możemy śledzić lokalizacji Twojego samochodu. Więcej informacji znajdziesz w naszej instrukcji obsługi.

Co powinienem zrobić, gdy sprzedam moją Toyotę?

Usuń samochód z konta MyT. Nie kasuj samego konta, bo w przyszłości nie będziesz mógł do niego dodać ewentualnych kolejnych samochodów marki Toyota. Nie zapomnij poinformować nowego właściciela, że samochód jest wyposażony w usługi łączności w aplikacji MyT.

Kiedy mogę dezaktywować usługi łączności w aplikacji MyT?

Jeżeli chcesz tymczasowo zatrzymać usługi łączności w aplikacji MyT, możesz uruchomić tryb prywatności, aby wyłączyć moduł GPS.

Jeżeli chcesz trwale zatrzymać usługi łączności w aplikacji MyT, kliknij ikonę koła w aplikacji MyT. Wybierz „Ustawienia”, a następnie zakładkę „Samochód”. Tutaj możesz trwale dezaktywować usługi łączności w aplikacji MyT.

Czy usługi przestaną działać, jeżeli usunę numer VIN samochodu z konta MyT?

Jeżeli usuniesz numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) ze swojego konta, usługi łączności w aplikacji MyT przestaną działać.

Czy mogę otrzymywać takie dane, jak informacja o ilości paliwa w zbiorniku lub o zablokowaniu zamków drzwi w samochodzie?

Ta usługa jeszcze nie jest dostępna, ale nieustannie staramy się rozszerzać dostęp do nowych usług w aplikacji MyT. Dlatego warto pamiętać o instalowaniu aktualizacji, które będziemy regularnie udostępniać. W tym celu najlepiej jest zezwolić na automatyczną aktualizację aplikacji MyT.

MyT Multimedia

Czym jest i co oferuje system MyT Multimedia?

Aplikacja Toyota MyT Multimedia skupia w sobie usługi kilku serwisów online. Dostarcza m.in. wskazówek nawigacji, informuje o natężeniu ruchu w czasie rzeczywistym, ostrzega o fotoradarach.

Korzystanie z tych usług wymaga stałego połączenia z internetem. Może się to odbywać za pośrednictwem telefonu komórkowego (przy użyciu łączności Wi-Fi lub Bluetooth) lub innego urządzenia.

Kupując nową Toyotę, otrzymujesz 3 lata darmowych aktualizacji map systemu nawigacji oraz szereg usług dodatkowych:

• Natężenie ruchu w czasie rzeczywistym
• Coyote (jeżeli jest dostępne) lub Cyclops
• Google Street View (jeżeli
• Punkty POI
• Paliwo
• Parking
• Pogoda


Aby uzyskać więcej informacji, zajrzyj do naszego poradnika. Dowiesz się tam m.in., jak aktywować usługi połączone systemu nawigacji i jak z nich korzystać.

Aplikacja Toyota MyT zapewnia integrację z Twoim smartfonem, dzięki czemu możesz łatwo połączyć swoje urządzenie (wyposażone w system iOS lub Android) z autem. Wszystkie Twoje ulubione aplikacje, takie jak Spotify, Whatsapp, Audible, Mapy Google, Waze mogą być używane w aucie i obsługiwane za pomocą komend głosowych Siri lub OK Google.

Wybrane modele Toyoty, takie jak Toyota C-HR, Yaris i AYGO (w zależności od wybranych wersji i opcjonalnych pakietów), są kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto, nowa Supra jest kompatybilna wyłącznie z Apple CarPlay.

Dlaczego potrzebuję połączenia z internetem, aby korzystać z nawigacji online w MyT Multimedia? Czym ta usługa różni się od zwykłej nawigacji?

Wbudowane systemy nawigacji odbierają sygnał z satelitów GPS. System MyT Multimedia wymaga połączenia z internetem, gdyż w ten sposób odbiera on dane niezbędne do działania poszczególnych usług, takich jak: bieżące informacje o sytuacji w ruchu drogowym, Coyote (pod warunkiem dostępności), Google Street View (pod warunkiem dostępności), prognoza pogody oraz informacji o stacjach paliw, parkingach i interesujących punktach (POI).

Czy mój samochód jest kompatybilny z MyT Multimedia?

Wyposażenie wszystkich aktualnie sprzedawanych modeli Toyoty umożliwia korzystanie z nawigacji online. Jednak dla modeli AYGO i Supra przewidziano osobne zestawy usług łączności.

Integracja ze smartfonem jest dostępna w niektórych wersjach wyposażenia modeli AYGO i Yaris obecnej generacji, w nowej Toyocie Supra (tylko Apple CarPlay™), a także w nowej Toyocie C-HR (produkcja od października 2019 r.).

Ile kosztuje MyT Multimedia?

Przez pierwsze 3 lata usługi nawigacji online w MyT Multimedia są bezpłatne. Później możesz wykupić abonament. Aktualizacje obejmują zarówno mapy, jak i powiązane usługi online. Abonament możesz wykupić w naszym e-sklepie (e-Store). Zapoznaj się z aktualnymi cenami w e-Store.

Co się stanie po upływie 3 lat bezpłatnego użytkowania MyT Multimedia? Czy otrzymam jakieś powiadomienie?

Na 30 dni przed upływem 3-letniego bezpłatnego okresu użytkowania MyT Multimedia na ekranie systemu multimedialnego w samochodzie wyświetlone zostanie odpowiednie powiadomienie. W e-Store możesz odnowić pakiet map na 1 rok lub na 3 lata. Pakiet usług możesz z kolei zamówić na rok, 2 lata lub 3 lata. Zapoznaj się z cenami w e-Store.

Czym jest e-Store i gdzie go znajdę?

Do e-Store możesz wejść poprzez system multimedialny w samochodzie lub poprzez portal Moja Toyota.
W portalu dla klientów e-Store, dostępnym poprzez portal Moja Toyota możesz zakupić usługi oferowane w MyT Multimedia. W e-Store możesz także sprawdzić status aktualnych abonamentów. Informację o aktywnych abonamentach i terminie ich wygaśnięcia znajdziesz w zakładce „Zakupione” w e-Store.

Jeżeli otworzysz aplikację e-Store w systemie multimedialnym w samochodzie, możesz pobrać takie usługi jak Coyote (zakupione wcześniej w portalu). Aby otworzyć e-Store, wejdź do sekcji „Menu”, następnie przejdź do aplikacji i wybierz „W samochodzie”.

Jak mogę kupować usługi MyT Multimedia?

Usługi możesz kupować w portalu dla klientów Moja Toyota. Aby sprawdzić, które usługi już masz, kliknij „Zakupione”.

Kupiłem używaną Toyotę. Usługi łączności w nawigacji online MyT Multimedia są już aktywowane. Czy muszę je ponownie aktywować?

Możesz zacząć korzystać z nich od razu. Wystarczy uruchomić połączenie Bluetooth, aby mogła działać nawigacja online. Jednak zalecamy wprowadzenie danych uwierzytelniających MyT / Moja Toyota, aby połączyć system multimedialny z Twoim kontem. Wówczas będziesz mógł kupować usługi lub aktualizacje map z portalu oraz korzystać z funkcji „Wyślij do auta” w aplikacji MyT.

Konto możesz utworzyć także poprzez system multimedialny (będziesz musiał zaakceptować warunki usługi w ciągu 14 dni w portalu Moja Toyota).

To samo konto jest wykorzystywane zarówno w aplikacji MyT, jak i w portalu Moja Toyota. Jeżeli nie masz konta, zalecamy pobranie aplikacji i utworzenie konta za jej pomocą.

Jak aktywować MyT Multimedia i uruchomić usługę nawigacji online?

Usługę możesz aktywować poprzez system multimedialny w samochodzie. Pamiętaj, że samochód musi być wtedy połączony z internetem — poprzez urządzenie mobilne wysyłające sygnał Bluetooth lub WiFi albo nawet poprzez domową sieć WiFi (jeżeli samochód jest zaparkowany w jej zasięgu). Usługi dostępne w systemie MyT Multimedia są oparte na połączeniu z internetem. Szczegóły znajdziesz w instrukcji obsługi.
Po nawiązaniu połączenia rozpocznie się 3-letni okres bezpłatnego dostępu do usługi nawigacji online. Jeżeli nie wykonasz tej procedury, nie będziesz mógł korzystać z usług MyT Multimedia.

Jak mogę połączyć mój samochód z internetem przez WiFi?

Nie wszystkie nowe modele Toyoty mogą łączyć się z internetem przez WiFi, ale wszystkie obsługują standard Bluetooth.

Wejdź do menu systemu multimedialnego i naciśnij „Konfiguracja”, a następnie „WiFi” i „Włącz zasilanie WiFi”. Wybierz sieć, z którą chcesz się połączyć, wprowadź hasło i naciśnij „OK”. Jeżeli połączenie zostanie nawiązane, zobaczysz komunikat informujący o połączeniu systemu z hotspotem.
Szczegółową instrukcję znajdziesz poniżej.

Jak połączyć się z internetem poprzez Bluetooth?

Wejdź do menu systemu multimedialnego i naciśnij „Ustawienia”. Następnie wybierz „Połączenie Bluetooth” i postępuj zgodnie z poleceniami, aby uruchomić połączenie z siecią. Następnie w smartfonie musisz zezwolić na nawiązywanie połączenia przez Bluetooth. Szczegółową instrukcję znajdziesz poniżej.

Jak zainstalować i aktywować Coyote?

Wejdź do menu systemu multimedialnego, a następnie do sekcji „W samochodzie” w e-Store (musisz mieć połączenie z internetem i musisz być zalogowany). Wybierz aplikację Coyote i polecenie „Instaluj”. Po rozpoczęciu instalacji pojawi się wyskakujące okienko. Otwórz je i wybierz „OK”, aby aplikacja uruchamiała się automatycznie. Coyote będzie wówczas zawsze widoczna jako dostępna wśród aplikacji.  

Uwaga: Z aplikacji Coyote możesz korzystać dopiero po przejechaniu 200 kilometrów.

Więcej informacji znajdziesz w naszej instrukcji obsługi.

Jak działają Apple CarPlay™ i Android Auto™?

Apple CarPlay™ można aktywować po podłączeniu urządzenia z systemem iOS do portu USB w samochodzie. W systemie multimedialnym kliknij przycisk „Menu”, a następnie „Car Play”.

W celu aktywacji Android Auto™ należy najpierw pobrać aplikację Android Auto™. Następnie trzeba podłączyć urządzenie z systemem Android do portu USB w samochodzie. W systemie multimedialnym kliknij przycisk „Menu”, a następnie „Android Auto”.

Czy mogę korzystać z map Google oraz usług Waze i Spotify w samochodzie?

Tak, pod warunkiem, że Twój smartfon ma połączenie z internetem. Potrzebujesz także odpowiedniego przewodu, aby podłączyć smartfon do samochodu. Jeżeli masz telefon z Androidem, musisz zainstalować aplikację Android Auto™. Aplikacje będą wówczas dostępne poprzez menu „Android Auto/ Apple Car Play” na ekranie systemu multimedialnego.

Integracja ze smartfonem jest możliwa w modelach: Toyota C-HR, obecna generacja Yarisa (niektóre wersje wyposażenia), obecna generacja AYGO (niektóre wersje wyposażenia) oraz Supra (tylko Apple Car Play™).

Jak mogę włączyć usługę „Wyślij do auta” w aplikacji MyT?

Usługa „Wyślij do auta” umożliwia wcześniejsze zaplanowanie trasy poprzez wyszukanie jej na urządzeniu mobilnym, a następnie przesłanie tych danych do samochodu. Do korzystania z usługi potrzebna jest pokładowa nawigacja oraz konto MyT z przypisanym do niego samochodem.  

Aby korzystać z tej funkcji, musisz powiązać samochód ze swoim kontem MyT.   

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

• W samochodzie, przy aktywnym połączeniu przez Bluetooth lub WiFi, kliknij „Konfiguracja” w systemie multimedialnym. W zakładce „Online” kliknij „Toyota Online”, a następnie „Istniejące konto”. Wprowadź swoje dane uwierzytelniające MyT. Następnie musisz wejść do portalu dla klientów MyT. Otrzymasz komunikat: „Znaleziono ID nowego urządzenia”. Potwierdź, aby zakończyć konfigurację.
• Funkcję „Wyślij do auta” możesz także włączyć bezpośrednio w aplikacji. Wejdź do menu samochodu, wybierając ikonę koła, wejdź do „Ustawień”, a następnie w zakładce „Samochód” wybierz opcję rejestracji urządzenia multimedialnego. Postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji. Finalizując proces parowania, musisz znajdować się w samochodzie.

Więcej informacji znajdziesz w naszej instrukcji obsługi.

Jak zaktualizować oprogramowanie i mapy? Czy odbywa się to automatycznie?

Aktualizacja map drogą radiową jest możliwa w przypadku najnowszych systemów multimedialnych z 2019 roku, aktywowanych w e-Store dla najnowszych kompatybilnych modeli. Więcej informacji znajdziesz w naszej instrukcji.
System możesz zaktualizować także manualnie: pobierz aktualizacje z e-Store w portalu Moja Toyota, zapisz je na nośniku USB, a następnie nośnik z danymi podłącz do samochodu.

Jaki jest najlepszy sposób planowania trasy?

Planując trasę, możesz skorzystać z funkcji „Wyślij do auta” w aplikacji MyT. Najpierw wejdź do zakładki „Usługi”, wybierz „Wyślij do auta”, kliknij „Dokąd” i wprowadź adres. Teraz możesz zaprogramować podróż do miejsca docelowego z maksymalnie 9 postojami, klikając przycisk „+”. Następnie naciśnij „Wyślij do auta”.

Będąc w samochodzie, upewnij się, że masz połączenie WiFi. Najłatwiej je uzyskać, łącząc samochód ze smartfonem przez Bluetooth. Po nawiązaniu połączenia internetowego w samochodzie możesz pobrać trasę podróży. Zaplanowane trasy znajdziesz w sekcji ulubionych miejsc docelowych w systemie multimedialnym.

W nowych modelach RAV4, Corolla, Camry i Toyota C-HR trasy znajdziesz w menu „Ulubione”. Więcej informacji znajdziesz w naszych instrukcjach: Jak korzystać z funkcji „Wyślij do auta”? oraz Gdzie znaleźć trasy wysłane do samochodu za pomocą funkcji „Wyślij do auta”?

Od kiedy liczy się 3-letni bezpłatny okres dostępu do usług MyT Multimedia?

3-letni okres rozpoczyna się z chwilą wprowadzenia danych uwierzytelniających MyT do systemu multimedialnego.

Jak mogę sprawdzić termin wygaśnięcia abonamentu na aktualizację map i usługi MyT Multimedia?

Na 30 dni przed upływem 3-letniego bezpłatnego okresu na ekranie systemu multimedialnego w samochodzie wyświetlone zostanie odpowiednie powiadomienie, które później będzie powtarzane co tydzień. Na 15 dni przed upływem 3-letniego okresu powiadomienie zacznie pojawiać się codziennie. Po upływie 3-letniego okresu komunikat będzie wyświetlany przy każdej próbie uruchomienia aplikacji.

Dowiedz się więcej

Bądź widoczny na drodze Bądź widoczny na drodze Wybierz oryginalne żarówki Toyota Autoryzowany Serwis Toyoty wygrywa w plebiscycie Wybór Kierowców 2019 Autoryzowany Serwis Toyoty wygrywa w plebiscycie Wybór Kierowców 2019 Toyota PROACE – zawsze mobilna Toyota PROACE – zawsze mobilna Poznaj specjalną usługę serwisową dla aut dostawczych Zrób przegląd i ruszaj na wakacje Zrób przegląd i ruszaj na wakacje Zapraszamy na przegląd Twojej Toyoty Serwis Hybrydowy Toyoty Serwis Hybrydowy Toyoty Zobacz, jak Toyota dba o samochody z napędem hybrydowym Oleje silnikowe Toyota Oleje silnikowe Toyota Sprawdź oryginalne oleje samochodowe Toyota Rodzaje i typy żarówek w samochodzie Rodzaje i typy żarówek w samochodzie Dowiedz się więcej Przyczyny i objawy rozładowanego akumulatora Przyczyny i objawy rozładowanego akumulatora Dowiedz się więcej Wymiana oleju Wymiana oleju Jak wymienić olej silnikowy? Serwis Dobrych Cen Serwis Dobrych Cen Promocje na części i serwis Regenerowane alternatory Regenerowane alternatory Doskonałe parametry pracy. Dobre ceny. Zobacz szczegóły. Oryginalne części regenerowane fabrycznie Oryginalne części regenerowane fabrycznie Postaw na najwyższą jakość Toyoty
Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

Allegro