Umów się na jazdę próbną
Umów się na przegląd
Finansowanie - oblicz ratę
Konfiguruj swoją Toyotę




 

Specjalna oferta flotowa salonu Toyota Ja'Now'An


Szanowni Państwo,

Toyota stworzyła unikalny program sprzedaży i obsługi posprzedażnejToyota Fleet dedykowany Klientom biznesowym. Głównym założeniem programu jest indywidualne podejście oraz dostosowywanie swojej  oferty do indywidualnych potrzeb każdego Klienta.

Najważniejszym celem, dla którego tworzymy i wdrażamy nowe produkty jest uzyskanie maksymalnej satysfakcji Klientów. Nasze samochody oprócz niezapomnianych wrażeń z jazdy gwarantują niespotykaną u konkurencji jakość,  niezawodność a także jedne z najwyższych wartości rezydualnych.

Niniejsza oferta zawiera szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia, cen specjalnych oraz terminów realizacji zamówienia wybranych samochodów marki Toyota. Opieka serwisowa Państwa parku samochodowego będzie realizowana z najwyższą dbałością w ramach programów Toyota Service Professional.

We wszystkich kwestiach związanych z naszą ewentualną współpracą jestem do Państwa dyspozycji.


Pozostaję z poważaniem


Andrzej Nowakowski
Prezes Toyota Ja'Now'An




Kontakt:


ARKADIUSZ SROCZYŃSKI

DORADCA DS. SPRZEDAŻY FLOTOWEJ
a.sroczynski@toyota.zabrze.pl
tel.: 032 276 27 70

tel. kom.: +48 606 569 956

 

Niezmiernie miło nam poinformować, że w corocznym konkursie na najlepsze produkty flotowe Fleet Awards Polska, organizowanym przez Fleet Management Institute, samochody Toyoty odniosły zwycięstwo w aż czterech kategoriach, zdobywając w ten sposób tytuły Samochodu Flotowego Roku 2010. Tym prestiżowym tytułem nagrodzone zostały tym razem Toyota Yaris, Toyota IQ, Toyota Verso i Toyota Hilux. Łącznie w organizowanych od kilku lat corocznych edycjach tego konkursu Toyota zdobyła aż 19 tytułów Samochodu Flotowego Roku.


Każde zwycięstwo  w plebiscycie Fleet Awards to ogromny sukces, ponieważ jego jurorami są profesjonaliści, których praca polega na wyborze auta do firmy i codziennym zarządzaniu parkami samochodowymi firm. Są to ludzie, których zadaniem jest minimalizacja kosztów związanych z eksploatacją floty samochodów, maksymalizacją jej mobilności I bezpieczeństwa użytkowników – ich opinia jest więc najbardziej miarodajna ze wszystkich możliwych. Odczuwamy dumę, że samochody Toyoty uzyskały do tej pory już 19 tytułów Samochodu Flotowego Roku. Traktujemy te nagrody jako wyraz zaufania i uznania dla naszej marki oraz dowód sprawności sieci sprzedaży i jakości usług serwisowych. Serdecznie dziękujemy wszystkim jurorom za udział w głosowaniu.

Zespół Flotowy Toyota Motor Poland

 

 

Toyota przykłada w swej działalności szczególną wagę do klienta binzesowego,
o czym świadczy Toyota Fleet - program troski o klienta i profesjonalnej pomocy certyfikowanych doradców flotowych. Nowe logo Toyota Fleet symbolizuje otaczające Klienta dłonie, kojarzy się z troską o Jego dobro i satysfakcję.

W ramach Toyota Fleet działają w naszej sieci cztery programy, dzięki którym nasi klienci mogą odnosić wymierne korzyści:

Toyota Fleet – 4 filary
-Toyota Service Professional
-Toyota Easy Management
-Toyota CorpoCars Management
-Toyota Driving Academy

 

Toyota Service Professional – zestaw dogodnych standardów obsługi serwisowej
dla firm.

W ramach Toyota Service Professional, w  celu ograniczenia kosztów serwisowania i czasów przestojów samochodów, opracowane zostały nowe, krótsze czasy przeglądów m. in. poprzez dostosowanie zakresu wykonywanych operacji do flotowej specyfiki eksploatacji samochodów i potrzeb Klientów szukających możliwości redukcji kosztów.
Toyota Service Professional oferuje ujednolicone na terenie całego kraju standardowe koszty serwisowania, co zdecydowanie ułatwia ich kontrolę i oszczędza czas poświęcany na administrację floty.

 

Toyota Easy Management - to bezpłatny program administracji floty
To współpraca z jednym, wybranym dealerem, który razem z Klientem tworzyć będzie zespół administracji jego flotą (TEAM – ang. zespół). W ramach TEAM, dealer w imieniu Klienta kontaktuje się z innymi stacjami na terenie kraju. TEAM to troska o samochody i koszty floty Klienta, to kontrola zasadności wykonywania czynności i poprawności ich wyceny, to autoryzacja napraw. Toyota Easy Management to także jedna zbiorcza faktura w miesiącu za wykonane usługi.

 

Toyota CorpoCars Management – program pełnego najmu i zarządzania flotą, obecnie obsługujący ponad 12 tysięcy pojazdów.
TCCM to pełna obsługa Klienta, w ramach której może On całkowicie zlecić nam finansowanie i zarządzanie samochodami w zamian za stałą miesięczną opłatę gwarantowaną przez okres wynajmu/leasingu pojazdów. Toyota CorpoCars Management, to eliminacja ryzyka nieprzewidzianych kosztów, to łatwość budżetowania. To serwis wyłącznie w ASO Toyota, a wiec usługa na najwyższym poziomie, a dzięki bezpośredniej obsłudze, usługa w rozsądnej cenie.

 

Toyota Akademia Jazdy – Akademia jazdy promująca bezpieczne zachowanie na drodze.
To Akademia, w której otwieramy kierowcom wyobraźnię. Nie uczymy jazdy sportowej, nie uczymy pokonywania zakrętów w poślizgu, czy też obrotów samochodem z wykorzystaniem hamulca ręcznego. W Akademii uczymy kierowców, pracowników firm, użytkowników samochodów służbowych przede wszystkim pokory do własnych umiejętności.

Zapraszamy na: http://www.toyotaakademiajazdy.pl/

 

Gwarancja – Wszystkie samochody marki Toyota są objęte 3 letnim okresem gwarancji (z limitem przebiegu do 100.000 km). Dodatkowo Toyota udziela 12-letniej rozszerzonej gwarancji na korozję perforacyjną nadwozia oraz całodobową bezpłatną opiekę pomocy drogowej w ramach programu Toyota Eurocare w całej Europie przez 3 lata od daty zakupu nowego samochodu.

 

Toyota Eurocare -  to trzyletni program pomocy drogowej, który działa w całej Europie. Usługa zapewnia pokrycie kosztów związanych z nieprzewidzianą sytuacją podczas podróży, oferując każdego dnia w roku przez 24 godziny na dobę praktyczną pomoc i poradę ekspertów w przypadku awarii samochodu lub choroby użytkownika.

 

Toyota Express Service – program ten został przygotowany z myślą o Klientach biznesowych oczekujących błyskawicznej obsługi serwisowej. Jest dużym udogodnieniem dla wszystkich, którzy cenią swój czas oraz przywiązują wagę do najwyższych standardów i jakości.

Nie powinniśmy i nie będziemy tańsi od konkurencji, bo przemawiają za nami argumenty pozacenowe, takie jak prestiż, niezawodność, innowacyjność, wysokie wartości rezydualne.


 

Bezawaryjność Toyoty

Segment A

Pozycja w segmencie

Model

Usterkowość

1

Toyota Aygo

3.9%

2

Peugeot 107

4.1%

3

Smart Fortwo

4.1%

4

Citroen C1

5.1%

5

VW Fox

5.4%

 

Segment D

Pozycja w segmencie

Model

Usterkowość

1

Toyota Avensis

3.2%

2

Mazda 6

3.2%

3

Audi A4

3.5%

4

BMW Seria 3

3.8%

5

Volvo S40/V50

3.9%

 

Segment SUV

Pozycja w segmencie

Model

Usterkowość

1

Toyota RAV4

2.9%

2

Subaru Forester

2.9%

3

Suzuki Grand Vitara

4.0%

4

BMW X3

4.3%

5

Honda CR-V

4.4%

źródło: raport TUV 2010




Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.